اخبار و رویدادها

لوکس ترین و شیک ترین انتخاب برای فضای بین کابینت در کابینت های کلاسیک

[vc_row][vc_column][woodmart_title size=”medium” align=”right” woodmart_css_id=”60f6b12382ab9″ title=”بهترین انتخاب برای فضای بین کابینت در کابینت های کلاسیک” woodmart_empty_space=”” title_width=”100″][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

امروزه کابینت های کلاسیک تبدیل به اولین انتخاب برای مشتریان و طراحان در طراحی کابینت شده است و یکی از پرطرفدارترین سبک های کابینت به شمار میرود.
از حدود 10 سال پیش که کابینت های کلاسیک کم کم شروع به طراحی و تولید به صورت امروزی شد همیشه دغدغه بزرگ طراحان و مشتریان کمبود متریال مناسب جهت فضای بین کابینت بود. خوشبختانه آرت ویل از همان ابتدا متریال هایی مناسب این سبک تولید مینمود. متاسفانه امروزه بعضی فروشندگان متریال بدون درنظر گرفتن سبک این نوع کابینت ها اقدام به فروش محصولاتی چون کاشی های موزائیک شیشه ای و آلومینیومی جهت فضای بین کابینت کابینتهای کلاسیک مینمایند که واقعا هر کسی که این ترکیب متریال با کابینت کلاسیک را میبیند حتی اگر هیچ سررشته ای از طراحی و معماری نداشته باشد میداند این ترکیب یکی از بدترین نوع ترکیب دو سبک متفاوت با یکدیگر است .

یکی از گزینه هایی که بعضا برای کابینت های کلاسیک توصیه میشود کاشی و سرامیک با طرح های کلاسیک میباشد اما علت توصیه کاشی و سرامیک چیست؟ عمده دلیلی که برای انتخاب کاشی و سرامیک مطرح است قیمت پایین آن در مقابل سنگ های طبیعی میباشد.در غیر این صورت هیچ عقل سلیمی زیبایی و انرژی موجود در سنگهای طبیعی را با کاشی و سرامیک عوض نمیکند.
هیچ کجای دنیا هیچ پروژه لوکسی  نمیبینید که از کاشی و سرامیک در فضاهای داخلی استفاده کرده باشد. وقتی کلمه لوکس در کنار یک طراحی می آید کاشی و سرامیک هیچ جایی در آن طراحی ندارد و قطعا جای خود را به سنگ میدهد.
خوشبختانه ایران یکی از غنی ترین کشور های جهان در زمینه  معادن سنگ در دنیاست. و با توجه به افزایش شدید قیمت کاشی های وارداتی و داخلی ، بی شک انتخاب سنگ برای فضاهای داخلی بهترین گزینه است.

آرت ویل با تولید سری آرک، یکی از بهترین گزینه ها را برای فضای بین کابینت در کابینت های کلاسیک معرفی کرده است. مخصوصا ترکیب جادویی سنگ سفید و طلایی ، برای اولین بار در جهان یکی از شاهکارهای طراحی در زمینه سنگ است که توسط آرت ویل معرفی شده است.
در ادامه برخی از پروژه های کار شده با محصولات آرت ویل در فضای بین کابینت کلاسیک را باهم میبینیم.

جهت دریافت مشاوره و برآورد هزینه با بخش فروش آرت ویل تماس حاصل فرمایید:

33790428 – 33790666 – 045

[/vc_column_text][woodmart_gallery images=”2137,2058,2057,2069,2070,2071,2072,1969,1955,1932,1930″ view=”grid” spacing=”2″ columns=”4″ woodmart_empty_space=”” caption=”0″ lazy_loading=”no” img_size=”800×800″][/vc_column][/vc_row]

بازگشت به لیست

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید